Gezocht: fractiemedewerkers

9 april 2014

Gezocht: fractiemedewerkers

Voor het versterken van de Utrechtse SP-fractie is de SP op zoek naar twee fractiemedewerkers (16-24 uur). Wil jij helpen om Utrecht menselijker en socialer te maken? Solliciteer dan voor 26 april.

UPDATE: De sollicitatieprocedure is inmiddels in volle gang. Het heeft geen zin meer om nu nog een sollicitatie in te sturen.

De SP–fractie is een onderdeel van de grote actieve SP-afdeling in Utrecht. In de Utrechtse gemeenteraad heeft de SP vier zetels. De SP-fractie gaat voor een menselijk en sociaal Utrecht. Daarvoor hebben we twee fractiemedewerkers nodig die de SP fractie versterken.

Wat ga je doen?

· Je leest mee in raadsstukken, verzamelt informatie en helpt de politieke inbreng van de Utrechtse SP vorm te geven.
· Je doet research over politieke onderwerpen. · Je denkt mee over en werkt actief mee aan binnen- én buitenparlementaire activiteiten van de fractie; zodoende neem je ook deel aan fractie-overleggen. · Je verzorgt berichten van de SP voor pers en eigen media. · Je ondersteunt de raadsleden met administratieve taken.

Wat verwachten wij van je?

· Je hebt HBO of WO werk- en denkniveau.
· Je hebt een initiatiefvolle, communicatieve en nauwkeurige werkhouding. · Je schrijft goed en gemakkelijk. · Je hebt ruime ervaring met internet en de gebruikelijke computerprogramma’s. · Je bent een flexibele en gemotiveerde teamspeler. · Je hebt geen 9 – 5 mentaliteit en bent bereid om af en toe in de avond te werken tijdens raadsvergaderingen of bij andere verplichtingen. · Je beschikt over organisatorische kwaliteiten en bent bereid en in staat om grotendeels zelfstandig te werken. · Je hebt gevoel voor en kennis van politiek en affiniteit met de standpunten en activiteiten van de SP.

Wij bieden:

· De uitdaging om je steentje bij te dragen aan een sterkere SP in een betere wereld.
· Een enthousiast en gemotiveerd team. · Afhankelijk van kennis en ervaring, een salaris tussen 2219,- en 2842,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (37,5 uur), en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Solliciteren?

Dat kan via post of mail. Sollicitaties kunnen tot en met vrijdag 25 april gestuurd worden naar h.koelmans@utrecht.nl, of per post naar de Wijde Begijnestraat 122, 3512AX Utrecht, t.a.v. Hilde Koelmans. Voor vragen, bel naar 06-24126106.