Bijeenkomst: 8 november Sharon Gesthuizen over vluchtelingen

31 oktober 2015

Bijeenkomst: 8 november Sharon Gesthuizen over vluchtelingen

Foto: SP.nl

Zondag 8 november komt kandidaat-partijvoorzitter Sharon Gesthuizen naar Utrecht voor een bijeenkomst over vluchtelingen. Sharon heeft zich de afgelopen jaren als Kamerlid ingezet voor de vluchtelingen. Op de bijeenkomst zal onder andere besproken worden hoe de massale vluchtelingenstroom op gang is gekomen en wat dit nu voor Nederland betekent.

Sharon is sinds 2006 Kamerlid voor de SP en is onder andere bekend van de actie ‘Red de Postbode’. Sharon wil een bredere focus van de SP op onderwerpen zoals rechten voor LHBT’ers, klimaat en internationale solidariteit. Ze heeft zich verkiesbaar gesteld voor het partijvoorzitterschap en ze zal het opnemen tegen Ron Meyer. Op het congres van 28 november zal daarover worden gestemd.

De bijeenkomst begint om 12:00 uur met een lunch tot 12:30 uur. Daarna zal Sharon met haar scholing beginnen en die zal duren tot ongeveer 14:00 uur. Er is ook ruimte om vragen te stellen over haar voorgenomen partijvoorzitterschap.

Plaats: Wijde Begijnestraat 122, Utrecht

Reacties

Sharon, vergeet aub niet aan te geven dat de regering én Brussel hebben gefaald in zake de stroom vluchtelingen en de opvang van deze mensen. Men vond m i economie Griekenland urgenter .

Sharon lijkt mij als niet-lid, wel stemmer op de SP, een ideale partijvoorzitter. Zij kan een brede laag van onze bevolking gaan aanspreken. Meer aandacht in de SP voor milieuaktivisme, anti-discriminatie en dierenwelzijn kan echt geen kwaad.