Ledenvergaderingen

22 maart 2010

Ledenvergaderingen

Op 1 april organiseert de SP Utrecht een ledenvergadering. Deze zal gaan over de inhoud van het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst voor de Tweede Kamer-verkiezingen. Alle leden van de SP Utrecht zijn per brief uitgenodigd. De bijeenkomst is in Zalencentrum Zuid (Amaliadwarsstraat 2-D). Tijdens de ALV zal ook de nieuwe voorzitter voor de SP Utrecht worden gekozen.

Op 3 april is er een regioconferentie over hetzelfde onderwerp. Tenslotte is er op 7 april een slot-ALV waar de wijzigingsvoorstellen voor het partijcongres van 24 april vastgesteld worden. Een overzicht van de verschillende bijeenkomsten s te vinden in de agenda

Klik op 'lees meer' voor verdere informatie over de ledenvergadering van 1 april.

De ALV op donderdag 1 april zal het concept verkiezingsprogramma en de concept kandidatenlijst voor de Tweede Kamer verkiezingen besproken worden. Tevens zal hier de nieuwe voorzitter van de SP afdeling Utrecht gekozen worden. Het bestuur van de afdeling Utrecht draagt daarvoor Chris Baerveldt, het afgelopen jaar fractielid voor de SP in de gemeenteraad van Utrecht.

Tegenkandidaten kunnen zich tot en met zondag 28 maart melden bij: v.wijlhuizen@yahoo.com / 06 - 33990731.

Ledenvergadering 1 april

Aanvang: 20.00 uur
Zaal open: 19.30 uur
Locatie: Zalencentrum Utrecht Zuid, Amaliadwarsstraat 2-D, 3522 AR Utrecht