Waarschuwingsbericht

Inzenden van dit formulier is niet langer mogelijk.

24 oktober: Algemene Ledenvergadering SP Utrecht

Naar aanleiding van de ontstane situatie met betrekking tot ROOD en het Marxistisch Forum organiseert de afdeling Utrecht een spoed-ALV. Hier krijgt iedereen de kans om vragen te stellen, en de situatie samen te bespreken.

Op de partijraad van zaterdag 25 september heeft afdeling Weert een motie ingediend met de oproep om ROOD en het Marxistisch Forum tot partij te bestempelen, met alle gevolgen van dien. Deze motie is met een meerderheid aan stemmen aangenomen. Ter info kun je de motie vinden in de bijlage.

Op maandag 4 oktober kwam het partijbestuur met het bericht dat alle ROOD-leden en Marxistisch Forumleden de keuze krijgen tussen deze lidmaatschappen en de SP. Het volledige bericht van het partijbestuur is te vinden op SPnet.nl en wij hebben het ook toegevoegd als bijlage

De aangenomen motie en de bijbehorende uitvoering door het Partijbestuur hebben grote gevolgen voor onze afdeling. Dit willen we graag met alle leden in de afdeling bespreken. Op de komende ALV kun je elke vraag die je mogelijk hebt over de situatie stellen, en zal er ruimte zijn om je mening te geven en te discussiëren met elkaar. Daarnaast zullen we moeten bespreken hoe de toekomst van onze afdeling er uit gaat zien.

LET OP: vanwege de verwachte hoge opkomst is de locatie gewijzigd.  De ALV gaat nu plaatsvinden op zondagmiddag 24 oktober om 13.00u in Zalencentrum Zuid, Amaliadwarsstraat 2 D, 3522 AR, Utrecht

Meld je hier aan: