Kom naar de SP Heuvelrugtoer met Jan Marijnissen

21 november 2005

Kom naar de SP Heuvelrugtoer met Jan Marijnissen

In de Heuvelrug zijn al op 30 november gemeenteraadsverkiezingen vanwege een gemeentelijke herindeling. Op zaterdag 26 november sluit de SP Huevelrug haar campagne-activiteiten af met een tocht door alle dorpskernen van de nieuwe gemeente. Jan Marijnissen komt vanaf 14.30 uur naar de Heuvelrug om de SP kandidaten te ondersteunen en zal in Doorn en Driebergen bij de SP kramen aanwezig zijn.

Hij zal in beide dorpskernen op zijn bekende wijze scherp ingaan op de politieke ontwikkelingen op gemeentelijk en nationaal niveau. En natuurlijk zal hij waar mogelijk in contact treden met het aanwezige publiek. Hij zal vergezeld worden door SP lijsttrekker Ad Schiedon en de voorzitter van de SP fractie in de Provinciale Staten Ton Witteman
Alle SP kandidaten zullen aan de toer, die begeleid wordt door een gele oldtimer brandweerwagen, deelnemen. Tijdens de toer zullen campagne-flyers en programma?s worden uitgedeeld. Tevens zullen de belangrijkste speerpunten uit het verkiezingsprogramma door een heuse dorpsomroeper ten gehore gebracht worden.
Start karavaan om 11.00 uur vanuit de Oranjelaan in Driebergen