Woensdag a.s. Algemene Ledenvergadering

12 maart 2006

Woensdag a.s. Algemene Ledenvergadering

Aanstaande woensdag 15 maart vanaf 19.30 uur vindt tijdens de ledenvergadering de jaarlijkse bestuursverkiezingen plaats. Ook stelt onze nieuwe fractie zich voor aan de leden. Verder geeft de financiële controlecommissie kort en bondig een reactie op het financiëel jaarverslag 2005. Laat uw stem horen en kom woensdag naar de Amaliadwarsstraat 2/D!

Het huidige afdelingsbestuur draagt de volgende mensen voor om het nieuwe bestuur te vormen: Freek Bersch als afdelingsvoorzitter, Michel Eggermont als organisatiesecretaris, en Chris Baerveldt, Lenneke Bolt, Kees van der Graaf, Paulus Jansen, Pieter Koning, Saske Rodenburg, Joram Verspaget, Jamila Yahyaoui, Karin Zwamborn als algemene bestuursleden.

Onze nieuwe fractieleden Paulus Jansen, Mary Mossel, Tim Schipper, Marcel van den Tooren en Caroline Sarolea zullen zich voorstellen. Ook worden ze geïnterviewd over hun plannen en ambities in de raad. De liefhebbers kunnen op de avond een kopie van verschillende jaarverslagen bekijken en meenemen. In elk geval zijn er jaarverslagen van de afdeling, de fractie en de financiën.

WOENSDAG 15 MAART ? 19.30 UUR
ZALENCENTRUM ZUID ? AMALIADWARSSTRAAT 2/D