Steun de SP en folder mee!

1 juni 2006

Steun de SP en folder mee!

Folder mee voor de SP

SP/ROOD gaat begin juni de gloednieuwe afdelingskrant verspreiden in een aantal wijken in Utrecht. Dit gaan we collectief doen en we nodigen u uit om gezellig mee te helpen om de wijken ?dicht te lopen?. We zoeken nog enthousiaste folderaars voor:

• Zondag 4 juni: Noordwest, vanaf 1200u. Verzamelplaats: Amsterdamsestraatweg bij de Watertoren (Korenbloemstraat);
  • Woensdag 7 juni: Kanaleneiland / Hoograven, vanaf 1930u. Verzamelplaats: in het partijpand aan de Bernadottelaan 31;
  • Zondag 11 juni: West, vanaf 1200u. Verzamelplaats: Kerk de Kanaalstraat / J.P.Coenstraat;
  • Dinsdag 13 juni: Overvecht, vanaf 1930u. Verzamelplaats: voor ziekenhuis Overvecht aan de Paranadreef.
  • Kan je een tweetal uurtjes missen om gezellig met de actiegroep de afdelingskrant te bezorgen? Meld je dan ajb aan. We hebben het zo gepland dat je de wedstrijden van Nederland niet zal missen. Als je nieuw bent bij de SP, is dit een goede manier om een aantal enthousiaste leden te leren kennen. Meld je aan bij Michel Eggermont op baanbreker@tomaatnet.nl of op 030-2619082.