Ledenvergadering 5 september

13 augustus 2006

Ledenvergadering 5 september

Ledenvergadering, dinsdag 5 september, 19:30 uur, Hogeschool Domstad, Koningsbergerstraat 9

Allerbeste SP-leden,

De aanstaande verkiezingen betekenen niet alleen dat we ijverig campagne zullen moeten voeren. Ook zijn er een verkiezingsprogramma en een kandidatenlijst die door de afdelingen besproken moeten worden.

Waar we naartoe gaan werken is het partijcongres van 7 oktober. Daar zullen 35 afgevaardigden uit Utrecht meebeslissen over het definitieve verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst. Maar daar gaat aardig wat voorbereiding aan vooraf.

We beginnen met een Algemene Ledenvergadering (ALV) op dinsdagavond 5 september, waarop het programma gepresenteerd wordt en gevolgd door een discussie op hoofdlijnen. Alle leden van de afdeling Utrecht zijn hiervoor uitgenodigd, en op deze avond worden de 35 afgevaardigden gekozen die namens de afdeling op de regioconferentie (16 september) en het congres (7 oktober) aanwezig zullen zijn.

De ALV wordt gehouden in Hogeschool Domstad, Koningsbergerstraat 9. U bent vanaf 19:30 uur welkom, we beginnen om 20:00 uur. Op 5 september dus.

Wilt zich kandidaat stellen als afgevaardigde voor regioconferentie en congres, geef u dan op via utrecht@sp.nl of met een telefoontje mij, 06 1499 6346. Het bestuur zal op de ALV een voordracht doen.

Met hartelijke groet,
Freek Bersch