Redactieteam gaat fris van start

23 februari 2007

Redactieteam gaat fris van start

Gisterenavond kwam het nieuwe redactieteam van de afdeling voor het eerst bijeen op het Stadhuis. Na een korte uitleg, een voorstelronde en het doornemen van de verkiezingsagenda, besloot het team dat je van ons de komende tijd de nodige verslagen mag verwachten van de Provinciale Staten-campagne en natuurlijk alle andere activiteiten die de afdeling organiseert. Zo zal je ons vinden bij de kramen in de stad, het bezoek dat Jan Marijnissen en Ton Witteman afleggen op het Smaragdplein komende dinsdag en bij verschillende debatten.

Uiteraard ontbreken de foto's niet. Als voorproef kan je hieronder een aantal kiekjes zien van redactielid Francis van Boxtel.

Lijkt je het wat om zo nu en dan een verslagje te schrijven en wat leuke foto's te maken? Dan ben je van harte welkom om het team te versterken. Om mee te doen met de redactie is een journalistieke opleiding helemaal niet nodig. Als je het maar leuk vindt om te schrijven en/of te fotograferen en een goed taalgevoel hebt, komen we al een heel eind. Het leuke aan het redactieteam is juist dat verschillende mensen, uit verschillende richtingen en met wisselende ervaringen elkaar aanvullen tot een leuk en gezellig clubje actievelingen.

Mail redactiecoördinator Joram Verspaget gerust. Een belletje mag ook op 06-14468543.

Redactiebijeenkomst Redactiebijeenkomst Redactiebijeenkomst Redactiebijeenkomst