Nieuw Algemeen Bestuur genstalleerd

5 april 2007

Nieuw Algemeen Bestuur genstalleerd

2007-04-04-alv-003.jpg

De Algemene Ledenvergadering van de SP afdeling Utrecht heeft gisteren de voordracht voor het nieuwe bestuur goedgekeurd. De komende twee jaar zullen Vincent Wijlhuizen, Michel Eggermont, Tim Schipper, Alexander Begheyn, Freek Bersch, Younis Lutfula, Dounia Ouchene, Michael Wijlhuizen en Karin Zwamborn weer hard aan de slag gaan voor de afdeling.

Op de bestuurspagina vindt u een overzicht van wie wat doet en hoe u met de nieuwe bestuursleden in contact kan komen.

Hieronder vindt u een foto-overzicht van de avond.

De nieuwe (kandidaat-)bestuursleden (Karin Zwamborn, Tim Schipper, Freek Bersch en Michel Eggermont zaten ook in het vorige bestuur) stellen zich voor:

2007-04-04-alv-013.jpgVincent Wijlhuizen 2007-04-04-alv-017.jpgAlexander Begheyn 2007-04-04-alv-018.jpgMichael Wijlhuizen 2007-04-04-alv-020.jpgDounia Ouchene 2007-04-04-alv-026.jpgYounis Lutfula

Nadat de leden hebben mogen kiezen werden de stemmen geteld. Alle kandidaat-bestuursleden werden gekozen.

2007-04-04-alv-029.jpg