SPiritus zoekt versterking

6 mei 2008

SPiritus zoekt versterking

Wellicht heb je er al wel eens van gehoord, en misschien ben je er zelfs een keer geweest: politiek-cultureel café SPiritus. Dat is een middag vol met muziek, discussie, gezelligheid en politiek. Zo?n vier keer per jaar vindt dit plaats op de zondagmiddag in Café Hofman. Afgelopen keer was er bijvoorbeeld een debat over de WMO en de thuiszorg. (Zie ook het verslag op de website)

Deze cafés moeten ook georganiseerd worden, daar zorgt de werkgroep SPiritus voor. Wij komen 3 à 4 keer bijeen voor een café, en vergaderen dan over de inhoud ervan. Ook bespreken we dan welke zaken nog geregeld moeten worden en verdelen we de taken. Helaas komen wij een aantal vaste werkgroepleden tekort.

Daarom zijn wij op zoek naar jou!

We kunnen vooral mensen gebruiken die mee willen helpen met gasten uitnodigen en mensen die graag iets met publiciteit willen doen. Als je er geen ervaring mee hebt, is het geen probleem! We willen het je graag leren. Bovendien zorgen we met de werkgroep als geheel ervoor dat iedereen doet wat hij of zij leuk vindt en dat er een mooi café georganiseerd wordt!

Lijkt dit je wat? Of wil je op een andere manier SPiritus helpen? Neem dan contact op met Carina Tolle: carinatolle@tomaatnet.nl of 06-17670993.

Vriendelijke groeten en hopelijk tot ziens op het volgende café op 8 juni!!

Carina Tolle