Première 'Wmo, dat hoort niet zo!'

Première 'Wmo, dat hoort niet zo!'

EVA-smartlappenloor
Foto: Remke Spijkers

'Wmo, dat hoort niet zo!' is de titel van het allereerste theaterproject van het Landelijk Eva-Smartlappenkoor. De première vindt plaats op zaterdagmiddag 10 januari 2009, ?s middags van 13.00 uur tot en met 16.15 uur. Locatie: H.H. Nicolaas & Monica parochie, Boerhaaveplein 199 te Utrecht.

Tijdens dit theaterproject wordt op een ludieke en humoristische wijze de perikelen en de problemen rondom de WMO op de hak genomen. In het eerste gedeelte worden er liedjes en sketches over de thuiszorg en gehandicapten vervoer uitgebeeld en gezongen. Tijdens de pauze krijgt u gelegenheid om uw klacht over de WMO (thuiszorg en gehandicaptenvervoer) kenbaar te maken op de klaagmuur. Het eerste kopje koffie wordt u aangeboden. Na de pauze zingen wij samen met het publiek een aantal zelfgeschreven smartlappen over armoede, zorg, werk en inkomen.

Hierna wordt het spel Pim, Pam en Jan met de Pet gespeeld, waarbij bekende persoonlijkheden, Renske Leijten van de landelijke SP samen met Wethouder Rinda ten Besten (Utrecht) het spel gaan spelen. Na afloop is er nog even gelegenheid tot napraten. Wij willen met dit project onze lot- en bondgenoten een ontspannen middag bezorgen. Meer informatie vind u op onze site www.eva-koor.nl.

Kaarten ? 2,50 voor U-pas houders en mensen met een WMO-beschikking ? 6,50 voor overige belangstellenden. Wanneer u met meer personen reserveert, krijgt u korting! Kaarten vooraf reserveren via: info@eva-koor.nl of 06-47839639.