bedankt allemaal!

bedankt allemaal!

Europese verkiezingen
img_20591

Alle SP-stemmers bedankt wederom voor jullie vertrouwen in de SP. Procentueel zijn we weer iets gestegen ten opzichte van vijf jaar geleden. Winst is in ieder geval dat meerdere partijen de kritische blik richting Europa van de SP heeft overgenomen. De SP zal in het Europees parlement strijden voor minder bemoeizucht en regels. Maar zal zich ook blijven inzetten om de vermarkting van de publieke sector tegen te houden.

_mg_0010_c

De afdeling Utrecht wil ook alle SP-ers bedanken die tijdens de campagne hebben meegeholpen. Deze campagne zijn er meer folders huis-aan-huis verspreid dan met de laatste Tweede Kamer verkiezingen. Dit door de inzet van vele folderaars die in hun wijk folders verspreid hebben. Ook alle plakkers, mensen die op de kraam gestaan hebben en flyers hebben uitgedeeld bij de Utrechtse Bazaar en op Utrecht Centraal hartelijk bedankt. Hopelijk kunnen we over een klein jaartje weer reken op jullie inzet tijdens de gemeenteraadsverkiezingen.

Het was een korte, maar succesvolle campagne dankzij alle vrijwilligers. Bij deze nog een foto verslag van enkele hoogtepunten.

img_3017 _mg_0045_c img_3360 img_2888 img_2786 dsc033651 img_2965 _dsc00055 img_3054 img_2895 img_3212_2