Mosquito's eindelijk uit?

14 december 2010

Mosquito's eindelijk uit?

Ruim 12 maanden geleden stelde de SP de vraag of de gemeente wilde optreden tegen een, door een particulier opgehangen mosquito in Kanaleneiland. Een piepkast waar alle jongeren onder de 25 jaar last van hebben.

De SP is tegen het gebruik van deze piepkasten omdat alle jongeren er last van hebben, niet alleen de jongeren die overlast veroorzaken. De gemeente wil ze echter wel kunnen ophangen, maar is het ten minste met ons eens dat het niet door particulieren mag gebeuren.

Vandaag heeft de SP de burgemeester gevraagd waarom de gemeente nog steeds niet heeft gehandhaafd tegen de mosquito op de hoek Struyckenlaan/Van Vollenhovenlaan. Het antwoord van de burgemeester: "We hebben geen titel om de mosquito te verbieden, dit moeten we eerst in de APV regelen, wij komen begin volgend jaar met een voorstel".

De SP is blij dat de gemeente nog steeds vindt dat de mosquito verwijderd moet worden. De vraag rest alleen, waarom moet dit zo lang duren! Na 12 maanden is er nog steeds geen concreet resultaat.