SP en Trots doen The Vinex Experience

31 januari 2011

SP en Trots doen The Vinex Experience

De gemeenteraadsfracties van SP en Trots op Nederland hebben besloten in te gaan op de uitnodiging van Vinexvrouwtje om een studiereis te maken in Leidsche Rijn, met als motto 'leren doe je vooral van je eigen fouten'. De raadsleden Tim Schipper en Paul Werensteijn willen deze reis in eigen stad maken in dezelfde periode dat de raadscomissie Stad en Ruimte op snoepreis gaat naar Zürich.

Mooi he?Leidsche Rijn (foto: flckr.com)

De raadsleden over hun besluit: "Nu duidelijk is dat crisis blijvend grote gaten gaat slaan in de begroting van Leidsche Rijn, lijkt ons een stuk nuttiger om ter plekke en aan de lijve te ervaren wat er te verbeteren valt, dan in Zürich te gaan zoeken naar het volgende fancy project waarmee we de stad nog dieper het rood in jagen. De trip naar Zürich kost bovendien 1300 euro gemeenschapsgeld p.p. Het aanbod van Vinexvrouwtje slechts 75 euro. Om onze ervaringen met iedereen te kunnen delen, gaan we onze reis op beeld en geluid vastleggen. Maximaal profijt voor een minimaal bedrag"

Werensteijn en Schipper hopen spoedig om tafel te gaan met Vinexvrouwtje, om de details van de reis uit te werken.

Meer informatie:

Tim Schipper   06-20337002