Vrijdag 24 juni: thema-avond kernenergie

16 juni 2011

Vrijdag 24 juni: thema-avond kernenergie

Vrijdag 24 juni is het weer zover! Deze avond is uiteraard niet alleen voor SP-leden zelf, maar voor iedereen die hier graag meer over wil weten. Trommel dus je familie, vrienden, buren en/of collega's op en maak de avond nog bruisender!

De tweede thema-avond van de SP Utrecht zal die avond gaan over kernenergie. Te gast is in ieder geval Mark Beker, student aan de Universiteit van Amsterdam, die alle aanwezigen zal informeren over de wetenschappelijke kant van het onderwerp. Hoe kan een avond immers eindigen in een goede discussie over kernenergie als we niet eens weten wat het precies is?

Als iedereen goed is geïnformeerd over het fenomeen zelf, zal het woord worden gegeven aan een drietal gasten met ieder een andere mening over het gebruik van kernenergie en de toekomst van deze energiebron. Niemand minder dan Paulus Jansen (Tweede Kamerlid van de SP), Jeroen van Dijen (actief lid SP Middelburg) en André van Schie (Gemeenteraadslid van de VVD Utrecht) zullen na hun korte presentaties vragen beantwoorden en met iedereen in discussie gaan.

De avond vindt vrijdag 24 juni van 20.00u tot 22.00u plaats in de Wijde Begijnestraat 122 te Utrecht. Na afloop is er zoals altijd weer tijd voor een gezellig drankje!