SP steunt strijd voor goede thuiszorg

3 maart 2013

SP steunt strijd voor goede thuiszorg

Elke zaterdag tussen 11.00 en 13.00 uur staat een team SP'ers in één van de zes winkelcentra in Vleuten, De Meern en Leidsche Rijn om handtekeningen te verzamelen voor de petitie 'Strijd voor Thuiszorg'. De SP'ers gaan daarnaast met mensen in gesprek over de zorgplannen van het kabinet PvdA-VVD.

Het begint nu tot velen door te dringen hoe desastreus de gevolgen zullen zijn als de huishoudelijke zorg wordt wegbezuinigd. Ook is men erg ongerust over alle zorgtaken die de gemeenten erbij krijgen met een grote korting op het budget. Het SP-team heeft dan ook al honderden handtekeningen opgehaald.

Wil je hieraan meedoen, meld je aan bij Ewoud Joustra: sp@alendorp.nl of 06-4718 5783

LRVLDM_20130302_Foto van AnnieLevering_500

Foto: Annie Levering

Ook elders in de Utrecht helpen SP-leden met het ophalen van handtekeningen. Bij de SP-kraam in de binnenstad, bij wijkmarkten en winkelcentra zijn al duizenden handtekeningen opgehaald. In het hele land zijn thuiszorgmedewerkers en anderen actief. Op de actiebijeenkomst op 6 april in Den Haag moeten het minstens 100.000 handtekeningen zijn!

Help mee met de petitie bij een winkelcentrum bij jou in de buurt. Laat het weten aan Gonnie Oosterbaan:
gonnie.oosterbaan@wxs.nl of 030-251 7631

Kom op 6 april naar de grote actiebijeenkomst in Den Haag en doe mee in de Strijd voor Thuiszorg!
Meld je aan via het formulier op Strijd Voor Thuiszorg of neem contact op met Gonnie Oosterbaan (gegevens zie hierboven).

ABVAKABO FNV regelt gratis busvervoer.

• Datum: zaterdag 6 april
  • Tijd: 12.00 - 15.00 uur
  • Plaats: Den Haag
    (locatie wordt nog bekend gemaakt)