Ledenvergadering op woensdag 7 december

17 november 2016

Ledenvergadering op woensdag 7 december

Foto: SP

Alle leden van de SP in Utrecht worden uitgenodigd voor de tweede ledenvergadering in aanloop naar het landelijke congres van 14 januari. Tijdens deze tweede ledenvergadering bespreken we de tweede versie van het concept-verkiezingsprogramma, bespreken we de lijst met kandidaten voor de Tweede Kamer en kiezen we onze afvaardiging voor het congres. De vergadering zal op woensdag 7 december om 20:00 uur beginnen aan de Wijde Begijnestraat 122.

De programmacommissie is naar aanleiding van de inbreng van onze leden tijdens de regioconferenties van oktober aan de slag gegaan met het aanpassen van het eerste concept-verkiezingsprogramma. De tweede versie is vanaf 25 november te vinden op SPnet of op te vragen bij het afdelingsbestuur.

Op deze tweede ledenvergadering bespreken we de concrete tekstwijzigingen en tekstvoorstellen die wij als afdeling in willen dienen voor bespreking op het congres. Leden die een concrete tekstwijziging hebben kunnen die uiterlijk zondag 4 december aanleveren bij het afdelingsbestuur. Vermeld hierbij: paginanummer + regelnummer + exacte wijziging van tekst. Alleen de vooraf ingediende voorstellen zullen besproken worden op de vergadering. Leden die zich willen aanmelden voor afvaardiging naar het congres kunnen dit uiterlijk 4 december doen bij het afdelingsbestuur.

Afdelingsbestuur: 030-2960098/ utrecht@sp.nl/ Wijde

Begijnestraat 122, Utrecht.

PS. Ook hebben we een verrassing in petto die alles te maken heeft met onze campagne voor het Nationaal ZorgFonds en de verkiezingscampagne voor de Tweede Kamer.