Lijn 6 terug? Wij gaan door!

11 juli 2017

Lijn 6 terug? Wij gaan door!

Foto: Tim Schipper

Begin juli stemden de Provinciale Staten tegen het alternatieve plan van de wijkbewoners en SP voor de terugkeer van lijn 6 in Hoograven. Alleen de SP, PvdA en Partij voor de Dieren steunden het idee. De steun van D66, GroenLinks en de VVD kregen we nog niet. We hebben nu meer steun dan ooit om de buslijn terug te krijgen. Een mooie winst, maar nog niet genoeg, dus we gaan de komende maanden nóg meer druk zetten. De steun uit de wijk is nog altijd groot dus: wij gaan door!

Nu een aantal partijen in de provincie nog niet thuis geven, gaan we de komende maanden onze pijlen richten op de Utrechtse Gemeenteraad. Die zal begin november over de begroting voor de komende jaren gaan beslissen.

De komende weken gaan we gebruiken om meer steun op te bouwen in Hoograven, zodat we na de zomer weer hard aan de slag kunnen. Met uw steun en actieve hulp kunnen we een vuist maken om onze zeer gewilde buslijn in ere te herstellen en Hoograven uit de verdomhoek te halen. Dus sluit je aan en doe mee!

Helpt u mee of hebt u een vraag?

06-20337002
utrecht@sp.nl