Kom bij het Utrechtse belteam!

26 november 2020

Kom bij het Utrechtse belteam!

Foto: SP

Heb jij zin om vanuit je luie stoel vrijwilligers te werven voor onze Tweede Kamer-verkiezingscampagne? Het afdelingsbestuur is nu op zoek naar vrijwilligers die deel uit willen maken van het Utrechtse belteam!

De campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen van maart 2021 staat voor de deur! In Utrecht zijn we de afgelopen weken druk bezig geweest met het opstellen van een campagne-plan vol met Corona-proof activiteiten, zodat de SP op 17 maart 2021 genoeg mensen naar de stembus trekt voor een mooi verkiezingsresultaat.

Om ervoor te zorgen dat we aan de slag kunnen met de campagne gaan we in december onze Utrechtse leden bellen met de vraag wat zij kunnen en willen doen om mee te helpen. Maar voordat we onze leden kunnen bellen, hebben we natuurlijk eerst een belteam nodig!

Voel jij er dus wel voor om vanuit je comfortabele huiskamerstoel mee te bellen om vrijwilligers te werven voor onze Tweede Kamer-verkiezingscampagne? Meld je dan nu aan door een mail te sturen naar utrecht@sp.nl, of per telefoon via 030 2960098 (spreek een bericht in) en we nemen contact met je op.