Kom ook naar de nieuwjaarsborrel!

13 januari 2021

Kom ook naar de nieuwjaarsborrel!

Foto: Afbeelding van USA-Reiseblogger via Pixabay / Pixabay

Op vrijdagavond 15 januari luiden we het nieuwe jaar in met de afdeling. Niet alleen vertellen we je meer over wat we allemaal in 2021 van plan zijn, ook kun je meedoen met een pubquiz Utrecht op zijn Utregs, door Ton van den Berg. Meld je nu aan!

Het zal een spannend jaar worden; niet alleen vanwege de aanhoudende Corona-crisis, maar ook vanwege de Tweede Kamer verkiezingen die op woensdag 17 maart plaatsvinden. Het aankomende jaar zullen we in onze afdeling genoeg te doen hebben. Des te meer reden om op een leuke manier 2021 met elkaar af te trappen!

Om dit te doen organiseren we op vrijdagavond 15 januari een digitale nieuwjaarsborrel via ZOOM met een speciaal programma: de pubquiz Utrecht in het Uteregs door Ton van den Berg (ook wel bekend onder zijn alias Koos Marsman, en tevens eigenaar van Café Willem Slok). Vanaf 19.45u is de digitale inloop, om 20.00u vangen we aan.

Schrijf je in voor de nieuwjaarsborrel via dit formulier. In de week van de borrel krijg je vervolgens een e-mail met verdere instructies over het inloggen en het verloop van de quiz. Wil je graag extra hulp bij het inloggen via ZOOM? Geef dit aan in het formulier, dan nemen wij contact met je op!