Nog steeds een puinhoop aan de Adenauerlaan: SP stelt mondelinge vragen

7 juli 2021

Nog steeds een puinhoop aan de Adenauerlaan: SP stelt mondelinge vragen

Foto: SP

Goed werk heeft tijd nodig, zeggen ze, maar soms duren dingen in deze Gemeente wel érg lang. De inrichting van de openbare ruimte in Kanaleneiland-Noord is hier een voorbeeld van, want ondanks vragen van de SP in onder andere 2012 en 2016 is het hier nog steeds een puinhoop. Reden voor nieuwe vragen van Fractievoorzitter Tim Schipper.

Toen de lang uitgestelde renovatie van de woningen eindelijk ging gebeuren hoopten de bewoners van de Adenauerlaan een paar dingen: pak het plein meteen mee bij de herinrichting van de openbare ruimte en dan voorlopig geen maanden in de rotzooi meer. Helaas is de werkelijkheid anders. Het plein, dat al tientallen jaren niet is onderhouden, wordt vooralsnog niet meegenomen en het trottoir, dat net was dichtgelegd met deels nieuwe en deels oude tegels, ligt alweer open vanwege werkzaamheden aan een gasleiding.

Reden genoeg tot vragen aan de wethouder om meer duidelijkheid te krijgen over de werkzaamheden aan de Adenauerlaan. Lees de vragen van Tim Schipper aan wethouder Diepeveen hier