Proosten op de val!

3 juli 2006

Proosten op de val!

Voor alle thuisblijvers zijn er in juli en augustus vier SP-zomeravonddebatten. Vrijblijvend praten over een politiek thema met een biertje erbij. Voor de gezelligheid en ter inspiratie. Het eerste zomeravonddebat over ?de val van Balkenende II en de kansen voor links? is aanstaande donderdag vanaf 20 uur op Bernadottelaan 31, of buiten op het gras.

Een beter Nederland begint nu!
Het kabinet is gevallen, in november mogen we weer stemmen. Maar wat moet er daarna gebeuren? Wat wordt de politieke agenda van de nieuwe regering, als het aan ons ligt? Gaan we de vergrijzing te lijf? Zetten we in op bestrijding van de bureaucratie? Donderdag kan iedereen opperen hoe een nieuwe regering de hedendaagse kwesties te lijf moet gaan.

Voorzitter van SP Utrecht Freek Bersch opent de discussie met verdediging van de stelling ?Een linkse regering is kansloos?.

Donderdag 6 juli vanaf 20 uur, Bernadottelaan 31

Zomeravonddebatten zijn er ook op 20 juli, 3 augustus en 17 augustus. Onder andere over de individualisering en de bureaucratie. Zelfde tijd en plaats. Iedereen is welkom. utrecht@sp.nl / 06 1499 6346.