13 Mei politiek-cultureel caf SPiritus

22 april 2007

13 Mei politiek-cultureel caf SPiritus

SPiritus

Zoals u van ons gewend bent organiseert de SP Utrecht elke drie maanden een politiek café in café Hofman aan het Janskerkhof. Vanaf 13 mei wordt SPiritus iets anders van opzet: meer cultuur en meer korte onderdelen. Tijdens het middagje SPiritus wisselen stukjes cultuur en politiek elkaar af. Het ene café zal er anders uitzien dan het andere. Meestal begint en eindigt het met (amateur-) muziek en is er muziek, zang of kleinkunst tussendoor.

In de volgende editie kunt u in ieder geval een optreden van het duo Bagr verwachten. Muzikaal wordt de middag opgeluisterd door Pien Feith. Zij is een talentvolle singer-songwriter uit Utrecht die sinds 2004 op vele podia heeft gestaan. Hoogtepunten zijn optredens op Crossing Border, Tivoli en de Beschaving. SPiritusIn 2005 formeerde ze een band om zich heen, waarmee ze in februari dit jaar ook de EP ?The Wilderness Sound? heeft uitgebracht. Haar invloeden zijn teveel om op te noemen, maar haar stijl en geluid zijn volstrekt uniek. Meer informatie over Pien Feith op www.myspace.com/pienfeith

Op zondag 13 mei voelen we de Utrechtse politici Erik van der Marel (VVD), Marjan Schuring (GroenLinks) en Tim Schipper (SP) aan de tand in een debat over de verbouwing van het Stationsgebied. Het caferendum blijft natuurlijk bestaan, we interviewen fractiemedewerker en gemeenteraadskandidaat Anny Koenders over haar leven met en naast de SP, een SPolumn van fractievoorzitter Tim Schipper en er gebeurt nog meer.

Een bomvol programma dus. We rekenen op uw komst!

SPiritus met:

- het duo Bagr
- Singer-songwriter Piet Feith
- kort debat over het Stationsgebied
- interview met SP-er Anny Koenders
- caferendum met kort zaaldebat
- SPolumn

Politiek-cultureel café