Plakmeldpunt verkiezingsposters 2017

Foto: SP
In aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen op 15 maart zijn we volop bezig met het beplakken van de vele Utrechtse verkiezingsborden Op diverse plaatsen zijn ze al goed zichtbaar: de fraaie, felgekleurde SP-posters. Maar dat is nog niet overal het geval. Daarom zijn we op zoek naar enthousiaste SP-ers die mee willen helpen om de komende tijd álle borden te voorzien van SP-posters.

ADOPTEREN
Helaas komt het regelmatig voor dat onze posters verwijderd of overgeplakt worden. Daarom kunnen we goed hulp gebruiken van SP-ers die bereid zijn een of een paar borden in hun eigen buurt dagelijks in de gaten houden. Zo gauw je ziet dat er een verdwenen is, meld je het ons. De plakteams zorgen dan dat er snel weer een nieuwe poster komt te hangen.

Wil je dit, meld je dan ook aan bij Michel 06-8108 2068 of via utrecht@sp.nl of nog makkelijker: via het speciale meldingsformulier  (klik op plaatje, of deze link)

Foto: Michel Eggermont

Heb je niks geadopteerd en je ziet toevallig dat en een poster ontbreekt, geef het Michel dan eveneens door. Bedenk: beter een melding teveel dan helemaal geen. Zo blijft heel Utrecht volhangen met onze opvallende slogan in roze en geel.

PLAKKEN
Je gaat nooit alleen op pad: Een plakteam bestaat uit twee mensen, van wie er één een auto ter beschikking heeft. Zo mogelijk plak je posters in je eigen wijk.
Een overzicht van alle verkiezingsborden in de gemeente Utrecht vind je HIER.

Vind je het leuk om samen met een enthousiaste medeplakker een paar keer op pad te gaan en ben je niet bang om een ladder op te klimmen, meld je dan aan bij onze coördinator Michel Eggermont 06-8108 2068 of via utrecht@sp.nl.

PLAK DE MACHT!