15 November themadag voor actieve leden

5 november 2008

15 November themadag voor actieve leden

Voor al haar actieve leden organiseert de SP Utrecht op zaterdag 15 november weer een themadag. Tijdens deze middag kunnen actieve leden elkaar ontmoeten en om in Pijlsweer de buurt in te gaan.

Wat gaan we doen??

* Vanaf 13.15 uur ben je welkom voor een kopje koffie of thee.

* 13.30 uur: Momenteel zijn er verschillende werkgroepen binnen de afdeling actief. Deze werkgroepen zullen op deze dag een presentatie houden over hun werk.

* 14.45 uur: Dossier Buurten in de Buurt

Het is één van de grootste SP-campagnes ooit: met ruim een miljoen ZO-kranten zijn 140 afdelingen momenteel op pad. Om te weten te komen wat er speelt in de buurten. En om de bewoners te informeren wat de alternatieven van de SP zijn.

Wij gaan deze middag in kleine groepjes ?buurten? in Pijlsweerd.

Belangrijk: vergeet niet je SP-trui, -jas, -pet of -hesje mee te nemen zodat de mensen ook duidelijk kunnen zien waarvan we zijn! (voor zover je die in huis hebt?)

40 Wijken of 400 wijken?

Doel van deze campagne is vooral de buurten te bezoeken die niet behoren tot de veertig PR-wijken van minister Vogelaar en het kabinet. Naast deze wijken zijn er namelijk nog honderden andere wijken in Nederland die ook een steuntje in de rug kunnen gebruiken. De SP vindt alle wijken belangrijk en vooral de mensen die er wonen, daarom is er tijdens alle bezoeken ruim aandacht voor de bewoners en hun welbevinden.Voor meer info: zie onze site.

* 16.15 uur: Terugkomst in de Kargadoor, nabespreking van onze belevenissen in de buurt.

* 17.00 uur: Biertje! iets anders mag natuurlijk ook?..

Plaats: De Kargadoor, Oudegracht 36, kelder
Tijd: 13.30 tot 17.00 uur

Tot ziens op de themadag!

Namens de SP afdeling Utrecht, Lenneke Bolt en Karin Zwamborn