SP 'on Tour' met Agnes Kant in Utrecht

19 februari 2010

SP 'on Tour' met Agnes Kant in Utrecht

Op dinsdagochtend 23 februari bezoekt Agnes Kant samen met een groot aantal SP-Kamerleden de wijk Kanaleneiland in Utrecht. Samen met de lokale afdeling strijdt de SP tegen de sloop van betaalbare huurwoningen. De SP staat van 10:00 tot 12:00 uur in het Winkelcentrum Kanaleneiland. Kom langs en vraag Agnes wat je altijd al van haar wilde weten.

Het bezoek aan Kanaleneiland is onderdeel van ?SP on tour?. Tijdens deze tour reizen SP-fractievoorzitter Agnes Kant en de andere SP-Kamerleden tot de gemeenteraadsverkiezingen met de SP-touringcar door het land om lokale afdelingen te ondersteunen in de verkiezingscampagne.

De Tweede Kamerfractie steunt de afdeling in Utrecht in haar strijd tegen de sloop van goede en betaalbare huurwoningen in Kanaleneiland. Lijsttrekker van de SP in Utrecht Tim Schipper: ?In Kanaleneiland noord is 82% van de bewoners tegen sloop. Toch probeert de gemeente samen met woningbouwvereniging Mitros de sloop van betaalbare huurwoningen door te drukken. De bewoners staan daardoor letterlijk in de kou.? Ondersteun onze actie tegen de sloop van goede woningen in Kanaleneiland en in heel Utrecht.