Pensioendeal op 50+ beurs

7 september 2011

Pensioendeal op 50+ beurs

Op 13 t/m 18 september zal de SP weer aanwezig zijn met een kraam op de 50+ beurs. Dit jaar zal in het thema staan van de pensioendeal tussen Jongerius, Wientjes en Kamp. Op de beurs hoort de SP graag uw mening over deze plannen: "Wordt ons pensioenstelsel om zeep geholpen of is dit juist de redding van het stelsel?".

Ook zullen dagelijks Tweede Kamerleden van de SP in debat gaan met andere politici op het debatplein. Op donderdag 15 september zal Emile Roemer zelf om 11.00 uur aanwezig zijn om met u in gesprek te gaan.

50+ beurs

Het thema 'Pensioenen' is een belangrijk thema op dit moment. Het pensioenakkoord tussen Jongerius, Wientjes en Kamp is ondertussen massaal afgewezen door de leden van FNV Bondgenoten. Maar het plan is nog niet van tafel. Onduidelijk is nog wat er nu gaat gebeuren. Wel is duidelijk dat als het plan doorgaat dit grote gevolgen gaat hebben voor alle werknemers en gepensioneerden in Nederland.

Meer weten? Kom langs bij onze kraam op de 50+ beurs!