SP organiseert MKB-dag voor ondernemers op 19 maart

3 maart 2012

SP organiseert MKB-dag voor ondernemers op 19 maart

Speciaal voor ondernemers uit het Midden- en Kleinbedrijf organiseert de SP op maandag 19 maart een MKB-dag. Zij kunnen op deze middag ervaringen uitwisselen en vertellen tegen welke problemen zij aanlopen. Wat heeft het MKB nodig om zich te wapenen tegen de crisis? Welke oplossingen zijn er om misleidende handelspraktijken tegen te gaan? Hoe kom je als ondernemer aan voldoende financiering? Dit zijn enkele vragen die op deze middag aan bod komen.

De bijeenkomst op 19 maart is een gezamenlijk initiatief vanuit de SP-Eurofractie en de SP-Tweede Kamerfractie en wordt voorbereid in nauwe samenwerking met verschillende MKB-organisaties en ondernemers binnen de SP. Dennis de Jong en Sharon Gesthuizen ontvangen ondernemers en experts om ervaringen uit te wisselen over het ondernemerschap. Emile Roemer komt vertellen wat het MKB van de SP mag verwachten.

Het complete programma is hier te vinden.

De MKB-dag vindt plaats op maandag 19 maart van 15.00 tot 17.00 uur in Stadskasteel Oudaen in Utrecht. Aanmelden kan tot 9 maart via svdijk@sp.nl onder vermelding van naam en bedrijfsnaam.