Meldpunt (on)veilig werken

Foto: SP
Iedereen moet veilig kunnen werken. Zeker nu het coronavirus om zich heen grijpt en veel mensen ziek worden of komen te overlijden. Helaas horen we over mensen die hun werk onveilig moeten doen. Niet alleen mensen met een vitaal beroep, zoals zorgmedewerkers, vakkenvullers en schoonmakers, maar ook vele andere werkenden worden dagelijks geconfronteerd met onveilige situaties.

EEN MELDING DOEN

Ziet u een tekort aan bescherming op de werkvloer? Loopt u tegen problemen aan die een veilige uitvoering van uw of andersmans werk belemmert? Zijn er andere zaken die niet goed lopen? Laat het ons zo snel mogelijk weten via onderstaande vragenformulier.

De SP gaat met u op zoek naar manieren om te helpen: door een baas aan te spreken, of door bestuurders van de stad en de regering van ons land aan te sporen hier iets aan te doen. Samen stoppen we verspreiding van het virus en zorgen we ervoor dat veiligheid altijd voor geld gaat.

Een melding doen:

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.