Agnes Kant On Tour in Utrecht

15 december 2009

Agnes Kant On Tour in Utrecht

Gisteren brachten Agnes Kant, fractievoorzitter van de SP in de Tweede Kamer, en Hans van Leeuwen, SP Tweede Kamerlid, een bezoek aan Utrecht.

OverdagĀ  brachten ze een bezoek aan de DB's-Basis voor bands. Ze spraken daar met studenten en docenten van de Nederlandse Pop Academie, wat onderdeel is van het ROC Midden Nederland. 's Avonds was in datzelfde pand, vlak bij station Zuilen, een openbare debat avond waar iedereen in gesprek kon gaan met Agnes Kant.

agnes-kant-tour-a

Agnes Kant beantwoordde vragen uit het publiek over de aanbesteding in de thuiszorg die nu niet langer meer verplicht is, over de economische situatie in Nederland en in de wereld, over homo discriminatie in het onderwijs, over de plannen om de AOW leeftijd te verhogen en over nog veel meer dingen, die mensen uit het publiek van Agnes wilde weten.

Na afloop was er gelegenheid om nog wat te drinken en na te kletsen. Al met al een zeer leuke en interessante avond.