Kraam, wijkmarkten en ander campagnenieuws

11 juli 2012

Kraam, wijkmarkten en ander campagnenieuws

In het kader van de verkiezingscampagne in september is de SP de komende tijd volop op straat te vinden. Vanaf 21 juli staan wij weer elke twee weken op zaterdag met een kraam op de Oudegracht.

Maar daar blijft het natuurlijk niet bij. We willen graag ook doordeweeks (dinsdag t/m vrijdag) op wijkmarkten en bij winkelcentra flyeren, eventueel met een kraam erbij. Hieronder zie je welke locaties we hiervoor uitgezocht hebben. Wil je graag meehelpen, neem dan contact op met Rachel Cummins. Heb je zelf een voorkeur voor een bepaalde locatie, dan kan je dat ook aan Rachel doorgeven.

Op onderstaande plaatsen gaat het om vaste tijden

• Oudegracht tegenover de HEMA (Binnenstad)
    zaterdag 11.00 - 15.00 uur
  • Smaragdplein (Tolsteeg)
    dinsdag 9.00 - 14.00 uur
  • Plantage (Zuilen)
    woensdag 9.00 - 13.00 uur
  • Hoek Seinedreef (Overvecht)
    donderdag 9.00 - 13.00 uur
  • Hoek van Starkenborghof/Hammarskjoldhof (Kanaleneiland)
    vrijdag 9.00 - 13.00 uur

Voor de onderstaande plaatsen kunnen we zelf de tijden kiezen:

• Hoek Kanaalstraat/Damstraat (Lombok)
  • Doornburglaan (Zuilen)
  • Baanstraat (omgeving Wilhelminapark)
  • Hondsrug (Lunetten)
  • Houtrakgracht (Leidsche Rijn)
  • Hoek Biltstraat (Wittevrouwen)
  • Troosterhof tegenover de Albert Heijn (Tuindorp)

MEER CAMPAGNENIEUWS

De campagne begint nu echt goed op gang te komen. De eerste verkiezingsposters zijn geplakt en tientallen folderaars zijn hard onderweg om de 70.000 afdelingskranten te verspreiden.

Op woensdagavond 18 juli gaan we buurten in Vleuten. Als je hieraan mee wil doen, geeft je dan op bij Vincent Wijlhuizen of via 030-2960098.

Campagnescholing:  we organiseren een aantal avonden voor scholing van mensen die willen meehelpen met de kraam of het buurten. Er wordt geoefend met een SP-Tweede Kamerlid. De eerste scholing vindt plaats op woensdag 25 juli in het pand aan de Wijde Begijnestraat 122. Aanmelden kan bij Rachel of via 030-2960098.

Iedereen die wil meehelpen met folderen, in de kraam staan, posters plakken of buurten kan zich opgeven via utrecht@sp.nl of via 030-2960098.

Doe mee om de verkiezingen op 12 september tot een groot succes te maken!